det är vår kom håll mig kär

Hej hej. Här sitter jag med mensvärken från helvetet och är ganska jätteostabil. Idag va jag ju då i länghem och jobbade. Och nej. Det va inte ens i närheten av så bra som mitt favoritjobb.... Så det grät jag lite över när jag kom hem! Sen grät jag lite över att väsrldens bästa Becka åker på Tisdag. Jättelänge ska hon vara borta. Men jag är så himla glad för hennes skull!! Det kommer bli en fet resa. Idag har jag också gråtit ( som vanligt ) för att mina vänner är så långt bort och så grät jag när jag tänkte på hur fint vi ska ha det i påsk!
Imorgon ska jag plugga text. Kul för mig! Har iallafall sovmorgon! Fint eftersom jag jobbar och repar i helgen! 
 
Ha de fint 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0