ge mig nått som tar mig någonstans

Den fruktade söndagkvällen. typ. Helgen har vart bra! Jobba lite, ha välkommenhemfest för Alva, repa lite tagga lite nästa helg, fint! Nästa vecka jobbar jag bara två dagar än så länge.
 
Sånt är livet som vikarie. Vissa veckor jobbar man som en idiot och endel veckor är det väldigt väldigt lugnt. Självklart önskar jag att jag hade ett jobb som jag kunde gå till varje dag, ett jobb som va säkert. Men nu är det inte så. Det är ju inte för att jag är lat som jag inte jobbar, det finns helt enkelt inte möjlighet här för alla att ha ett sånt jobb här och nu. Jag trivs så himla bra där jag är nu med världens bästa kollegor och är sjukt tacksam för alla tider jag får. och nu är det ju bara 2 månader kvar tills sommarn och vi får gå på scheman! Jag tror jag kommer överleva! ( ja jag skrev detta för att jag är rädd att folk tycker jag är lat )
 
Ikväll har jag tatuerat mig och imorgon ska jag till doktorn. 
 
 
Japp, det är en enhörning. / Tjejen med ett jättesmile och ett mindre munsår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0