vintersmärtan smälter inom mig

Ikväll äter jag annanas och färgar håret. Ganska fint efter en dag med några timmars jobb på mitt favoritjobb ( ja, jag har ett favoritjobb ) och en pregofika med mina favoritvän Evelina. Imorgon ska jag jobba lite i länghem och jag hoppas det iallafall nästan lika bra som mitt favoritjobb. Imorgon ska jag också ta tag i mitt liv och söka lite utbildningar! 
 
Det bästa i mitt liv just nu är att om en och en halv vecka är nästan alla mina bästa hemma samtidigt, dom kommer från alla håll! Gotland, Norge och Stockholm!! Vilken lycka!
 
 
 
 
/ Cooltjej_94
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att du bloggar!!!! Längtar tills den 12e!!!

2014-04-02 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0